I registered s real account with Mummy's Gold and made the required deposit expecting my $25.00 welcome bonus - that was three days ago. I followed all procedures and have e-mailed them three times to no avail. They have not even acknowledged my mail let alone deposited my bonus. BEWARE OF THIS CASINO, they appsrently do not care enough to even return e-mails.
I downloaded Mummys Gold to play the 500.00 in one hour. I had an absolute blast. It was so much fun and I did not feel the games were rigged like they are in other casinos. I won a little bit but had so much fun playing the games. I will defintely keep this casino on my desktop. Nice going Mummys you really let your people have fun.
I do not agree with Sheila. I was having a problem to make a deposit, called the Customer Services, and they were helpful, polite and efficient. They give really good bonuss to loyal clients as wel!
I am new to online casinos but have been to a few other's. All Slots was the first I played at and the one I will stay at. Costomer support is fast and friendly. Very generous with bonuses too. Fun place!
I have played there on and off, they would be much better if they added more games but hopefully this is being planned for the future
REALLY I HAVE ALOT TO SAY ABOUT SLOTLAND.. ANYWAY I HAVE BEEN PLAYING HERE SINCE THE BEGINNING, WHEN THERE WERE ONLY A FEW GAMES. I GUESS BACK IN 1997. YEAH THAT'S ALOT OF YEARS. I USED TO WIN ALOT BACK THEN. THE ODDS I GUESS WERE MUCH BETTER AND MUCH BETTER BONUSES. BUT FOR THE LAST 4 YEARS IT'S BEEN REALLY BAD. I ONCE WENT AND MADE A DEPOSIT OF 200.00 AND STARED PLAYING DOLLAR BETS ON JACKS OR BETTER.…
i like all slots but did have a promble with a cash-in i e-mailed them and they told me to wait 48 hours which i did and still nothing happened so i waited a lttle longer and nothing and i wanted to play and thought why put more money in so i had them put 25 back into my account which they did real fast but i waited and waited for the rest to be cash-in and nothing happened even…
Hi Diane What you are effectively doing is purchasing at casinos whilst knowing that you don't have any funds in your account, then if you win you expect us pay the difference after your debt has been settled with us. I'm afraid that it's simply not possible for us to take bets in this way and we therefore can't pay you until you settle. Best regards, Debbie Taylor
hello everyone, I have a problem that maybe soneone can give me advise on whom i need to speak with. i made deposits using e check they were returned chargebacks not because of nsf, but my bank is denying any online gaming transactions now. the amount totaled 175 i also played that same day with grand bay amount 190 same issue now they have sent it to a collection agency. I spoke witht the agency and citadel they both informed…
I have used Spin Palace for several months. I have lost a couple thousand and won several thousand with them. They always paid my Neteller account within 3 days. I think most problems come from people not reading all the rules of how to use a particular online casino. Spin Palace is tops in my book. No, I do not work for or am I affiliated with Spin Palace.
Hi William, It isn't possible for any bonus to be automatically credited by our system; each promotion that our players take must be claimed manually by completing a short form on the website. Please can you send me your account number so I can look into the situation in more detail. Best regards, Samantha White
I recently played the 1 Hour Free promo at Mummy's Gold. After the hour I had $670. I had intended to deposit $50 which would make me eligible to transfer the $170 to my account. I use a prepaid Visa and I only had $25 left on it so I deposited $25 and wagered a little then logged out. The next day I received an email from Mummy's Gold congratulating me on the $25 welcome bonus that had been credited…
I would like to comment on maggies comments. She states she won and played out her winnings to get a check. I am not sure what she means by that but look on mummys gold website and the exact wording is this quote. Whatever you win is yours to keep. I have copies of this for proof of fraud and will gladly send them to anyone.
I thought mummys gold casino was a great casino when I won $2500 until I tried to withdraw it. they would not let me. because of that I filed a complaint with the FBI internet fraud bureau and am also filing a complaint with the canadian department of justice. they will decide if there is false advertising and any fraud
Hi Angelo I'm very sorry that you feel the wording of that promotion is misleading. Please make sure that you always read the full terms and conditions of a promotion before you claim it, these terms are always easy to find on the page and contain all the specifics of a promotion. As a gesture of goodwill we have removed the wording that you highlighted on the page. Best regards, Samantha White
mummys casino had a promotion so i decided to play 500 dollars in one hour if your over 500 at the end of the hour, u can play out what u have won , i won!! played it out won 300.00 they were timely with payouts, i do recommend this casino, ive been to alot i had problems i called them they were also so helpful wtg mummys :))
I opened an account on their page that states 1. download mummys gold casino 2.register a real account 3.play with our $500 for an hour and whatever you win over the $500 is yours to keep. I won $2500 and they would not let me withdraw it. in my opinion this is false advertising and fraud. I have saved all web pages to prove what I say
I can´t say I won a lot here (like 10 dollars after half an hour) but still had a good time. I had no complications or problems.
I have never been more disapointed as I am in this casino. I at first thought that this was honest and trustworthy, then i win , i withdrawl 3050.00 I choose check by courier. on the 9th of may 2006 i recieve a email staing withdrawl was processed. i try to get a tracking number on the 10,11,and the 12th. I am then told fed ex has the check but has not provided a tracking number. I know when fed…
I withdrew $385 on May 1st, there were $105 in fees that I agreed to pay in order to receive my winnings within 5 business days. It is now May 11th and I have just been told by SPC that OOPs! Something went wrong and they just noticed so now it will be another 3-5 business days.When I spoke with the rep he reccommended that I try firepay because it was instant, three days later I'm still waiting on that…
Hi Jessica You requested your withdrawal to be processed via ACH but this rejected because you had entered your ACH details incorrectly (the bank and ABA number were entered into the incorrect fields), this is why your withdrawal was delayed. The ACH was reissued on May 12th and hasn't rejected as yet so I would expect this to clear your bank very shortly. The Firepay payments were also successfully processed on May 11th. If there's anything else I can help…
I can't say I'm too impressed at the moment. I tried to make a withdrawal on the 9th and waited the required 24 hours. Its now the 19th and still no money, just a "work in progress". When I started calling, I kept getting "24-48 hours" and now I'm getting "the holiday weekend". I enjoy gambling but I think I may just get in my car and go to the local reservation. At least I can get my money right…
This site is a complete farse. Is it a coincidence that betting small the machines were reasonable, then one the bet is increases substantially it gives nothing? I think not. And plz no one give this RNG, bc thats all it is.
I spent close to a thousand dollars on it and hardly won a thing everytime I tried to withdrawl money it said 24 hours i would get back on your software the next day and it still had it posted and was able reverse the withdrawl! everytime!you sure can take it but dont like to give it back!
If you want to feel as if you are in an expensive hotel and are getting alot of nothing, than by all means go ahead. No match bonuses, no return emails, nothing. Give lots, get nothing... I think you have to deposit $10,000.00 a week to get a return email or phone call. Bad Bad Bad....
Latest Comments