I put around 100-150 into this site and won 35000. I can’t get ahold of customer support. Followed all the rules and sent the ID and address info they needed. Still no word back on if I will actually receive my money other then the chat bots telling me they will pay me 4000 every Friday until my balance is 0. I’m not spending another dime until I see them release my whole 35000 in withdrawals.
I don’t normally leave comments or reviews but I don’t feel this website is getting the feedback they deserve. I have played on golden tiger for a few years now and really the only complaint I have is how long it takes to get your withdrawal. If it’s a Wednesday you do the withdrawal you won’t be getting it until the following Monday. If it’s Monday or Tuesday you do get it before the end of the week. (Which is…
I joined and deposited money, won 900$. I withdrew it 2 months ago, keep going back to the chats, and they keeps saying its in review and ill get a email once the review is complete. Ive sent in all the required documents 2 months ago, and still nothing. there is no option to contact anyone other than the "chat" and they just keep saying the same thing.
Hi Clint I have escalated your issue to the banking department. Cheers
Hi Samir Due to your deposit method, a certain number of days since deposit must pass before a withdrawal can be processed to allow the funds to clear into the casino. Due to your location, documents were required to be requested. Unfortunately due to the current volume of enquiries, both our risk and support departments have a backlog, so risk management would not search through their inbox to find whether you have already sent documents before they have requested them.…
I have tried the chat bot and sent numerous emails about missing e transfers that were withdrawn from my bank but never posted to my casino account I have never gotten a response from them or been able to actually connect with a live person on the chat system...it's been almost a month now!!! Very dissappointed with the customer service since I have spent thousands on casino rewards casinos online!!!
Slotocash casino appeared like a reputable establishment, but don’t be fooled as I was. Following several deposits, which they gladly accepted, I tried to withdraw $2,500 (which is their maximum withdrawal amount by the way) and they said my account needed to be verified. No problem, I thought. I sent in everything they wanted, but never heard back. I figured it will just take a little time, so I used the $2,500 to play more. Fast forward a month….. I…
Hello I am very upset as I have been emailing daily for my withdrawals and no one gets back to me. I have some that say successfully deposited and I never received any funds I’m waiting on $200.00 and $500.00 and then $800.00 that is pending. I just want to get what is mine as they have taken all my deposits no problem. They did e-transfer me $300.00 but it would be nice if we could get this cleared up.…
I have been playing at their sister casino Allslots for years and I’m sad to say now I have to play at Ruby fortune casino! I am listing the reasons why: A) their games are all malfunctioning to the point of having to stop every other spin to refresh yet another system error and every one of the games do this B) every time I deposit it brings me back to where I can only play old games, nowhere are…
I signed up with Yukon Gold (Casino Rewards) in early February 2023. I deposited $230 total and tried to withdraw $80.01 the same day I signed up on February 5th or 6th. I submitted documents to verify my account when I signed up. On February 16th 2023 I received an email asking for more documents to ensure that my funds would go to the correct person. Simultaneously I received an email practically begging me to reverse my withdrawal. It has…
Overall, Bizzo Online Casino is a highly recommended online gambling platform that offers a safe, secure, and entertaining gaming experience to its players. I am personally impressed with the comfort of the platform.
I’ve had a lot of fun here, customer service is great and anytime I’ve had an issue with a deposit they helped walk me through it and get it all sorted out. Had no problems making a withdrawal either which was great. Unfortunately after the withdrawal now when I play anytime I’m about to get a bonus my screen glitches reloads and you can see obvious signs of manipulation on the reels. Unfortunately gambling’s only fun if you win a…
I've been waiting over one month for my payout of 850 CAD, They keep giving me a runaround. First saying they need my bank-statement, after several days its approved, you get an e-mail saying withdrawal approved but no $$. , Then again, they need new bank statement, same result. The latest is that the 850 has be returned to my account due to tech. issues.
Going on to the third week now waiting for a $313.00 withdrawal to my visa card. Sent in my license for i.d, bank statement for proof of address and a screenshot of my internet banking confirming visa card. This is ridiculous
Hi Jordan The system algorithm that decides whether loyalty points are redeemable takes into account all factors when categorising, deposits, withdrawals, bonuses and wagering, across your entire casino rewards group history. Deposits without bonuses will move the ratios and at some point the algorithm will allow you to redeem bonuses again. Unfortunately we don't have access to the exact calculations so can only suggest to continue wagering with your own money. Cheers
Hi Natasha I see that you reversed your 10k withdrawal today and re-requested it. This means the 48 hour pending period will start again. Please leave the withdrawal as is for now. Once Monday rolls around it should pop out of pending. I see they have received your documents. If they require anything further they will be in touch. Cheers
Hi Kyle, Thank you kindly for writing such a nice review :) Olle
Hi Paddy, I appreciate you taking the time to review us. A casino that just confiscates player funds for absolutely no reason wouldn't be in business very long and when I looked at your account there's a little more to the story here. You said you are living in Ireland but in fact you are in the United Kingdom. To prove your whereabouts you provided an obviously photoshopped picture of yourself. That’s the reason why your account was closed. Olle
Great casino. Always a fun time playing lots of choice in the slots/live games. As an Australian player I enjoy the variety and being able to relax and spins some slots. Also has a nice system for putting limits on yourself and having cooling off periods if you start going too hard. Verification was very easy for me and cashing out is always within 30 minutes. Always nice to get emails with goodies from nick too!
I am having issues getting any response via email. I did manage to get a live person via chat, who then told me to email risk management. Last week I won just over $3000.00 and continued to take out and replay and did this multiple times. I had never won before so I was unaware of the process. However I then requested $2,000 be withdrawn. I had received an email days after asking for my proper documents required to fulfill…
It says I’m suspended and I can’t redeem my loyalty points. But it says if I deposit then I will be able to acces them I deposited over 10 times and it still hasn’t unlocked them. It’s kinda a scam once you get over 40 dollars in loyalty they keep your account blocked my wife’s account has been suspended for 18 months and we’ve deposited 20-30 times with out and promotion and still she’s blocked. They do pay money but…
On February 1st, we won money and tried to withdraw $1500. They said it will take 24-48 hours. Then I received the email saying that they are unable to process the withdrawal. After I gave my banking information they sent me an email saying they didn’t receive my banking information. After the fifth time I sent my banking information again. Today is February 5th and till now I haven’t received my money.
I have never had any issues with Slotocash and going over the terms and conditions is critical to know what you signed up for as long as everything matches during the verification process then you should receive any money at your withdrawal request. There is always rules.
Hi Steve I can see the payment was allocated on the 19th January, however it seems that the issue is that you are not receiving the email with the password for interac. I have passed your account over to the payments guys again and asked them to look into it. Unfortunately our support guys are flat out and understaffed right now, which is why there is a delay on their replies, however sending 9 emails in one day is certainly…
I was promised my money that I with Drew on January 23 of 2023 before that date any email I sent was responded to in expedient fashion since the promised date of the 23rd I have sent 15 emails and there has been zero response. I went to live chat and someone promised that I would have it by Monday, January 29 and of course I still have heard nothing.
Latest Comments